esmaspäev, 6. juuli 2015

Japan

Reisimises pole üldiselt midagi iseäralikku. Põnevaks teevad asjaolud, et kui reisid esmakordselt või uude kohta või pisiasjad, millega sa igapäeva elus või iga kord reisides kokku ei puutu. Samas saab selle ise põnevaks mõelda. Meie reis algas ka tavapäraselt, laabus kenasti. Ma tean, et mõned lugejad ootavad erutavaid seiklusi aga ei midagi "Pohmakas" sarjast.

Alustasime lendu Tallinnast Lennu taadu lennujaamast. Pole minu väljamõeldis, kuulsin kuskilt. Esimene lend Helsinkisse ja sealt edasi Osaka Jaapan. Jõudes Jaapanisse pidime võtma oma pagasi. Enne läbisime immigratsiooni laua. Seal läks natuke aega, sest ega eestlased igapäevased külalised pole. Pagasiga oli selline lugu, et seda polnud. Ainult minu oma siis mitte. Õnneks on see suhteliselt hästi korraldatud, et pagas tagasi saada, paberite täitmine võtab natuke aega ja jaapanlastele inglise keeles seletamine ka. Kuigi nad nagu oskavad rääkida, siis kui kaks võõramaalast oma aktsendiga inglise keeles seletavad, siis võib ette tulla möödarääkimisi.
Jaapanlased on väga püüdlikud ja väga viisakad. Nad ei saa sust võibolla aru aga nad väga püüavad. Nendega peab väga kannatlik olema. See selleks. Sain väikse paki selle eest, et nad mu asjad ära kaotasid. Seal olid t-särk, sokid, hambahari, hambapasta, higipulk. Väga tore. Et Osakast Nagasakisse jõuda oli vaja veel korra lennukile istuda. Kuid selleks tuli ka lennujaama vahetada. Sõit sujus viperusteta. Järgmises lennujaamas andsid need, kellel oli anda, oma pagasi ära ja seejärel läbisime uuesti kontrolli. Kui viimane poiss kontrolli läbima hakkas, ei registreerinud aparaat tema piletit. Lend tühistati. Great! Selleks, et uus lend saada ...  ma ei viitsi seletada palju see aega, sõnu ja kätega vehklemist nõudis. Õnneks ei teinud seda mina aga ootamises ma pole kunagi tugev olnud, see on lihtsalt väsitav. Ok, saime uue lennu, koos veel ühe ümberistumisega. Kui algselt oleksime lennanud otse Nagasakisse, siis nüüd lendasime kõigepealt Tokyosse ja seejärel Nagasakisse. Mõni võib mõelda, et ooo Tokyo. Aga kui sa reisid ümberistumistega, siis vahet pole, mis ägedas linnas lennujaam asub, seest on need hooned suht sarnased ja kui tahaksid linna vaatama minna, siis peaks läbima tolli, seda ka uuesti sisenedes ja see võtab aega. Seega ma ei saa öelda, et olen Tokyos käinud, olen Tokyo lennujaamas viibinud, maganud. Sellest on ka foto.
Seal Tokyo lennujaamas, oodates järgmist lendu, magusasti magades, aeti mind poole une pealt üles. Mulle ei meeldi see kunagi. Aga üks jaapanlane tahtvat minuga rääkida. Kuna olin unine, siis mõtlesin, et "what a fuck ". Aga tuli välja, et kompensatsiooniks, selle eest, et meie lend tühistati, taheti meile raha anda. Väga kena, miks just ainult läbi minu, oleks võinud ju ükskõik kelle kätte anda, jääb siiani arusaamatuks aga mis iganes. Kogu jutu kokkuvõtteks - nii me Jaapanisse Nagasakisse jõudsimegi. Aga varsti jälle uued jutud.
Osaka lennujaamas kui
lend ära jäi.
Vaade hotelliaknast.

Teel tööle.

Teel koju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar