kolmapäev, 14. jaanuar 2015

Sõit

Ma ei tea kui huvitav see on aga et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest kuidas me bussiga Viljandist Tallinnasse sõitsime. Seal ei juhtunud midagi põnevat, magasin bussis suurema osa ajast. Bussijaamast taksoga sadamasse, ei jõudnud magada. Sadamast laevaga Soome. Meile oli
broneeritud kohvrite jaoks kajutid. Kasutasin seda magamiseks. Krdi jahe oli seal aga ega see und ei seganud. Seejärel pidi meid buss ees ootama, et hotelli viia. Mida ei olnud oli buss. Ma ei tea miks me väljas ootasime. Külm, lund sadas. Lõpuks ma ei suutnud, läksin terminali tagasi sooja. mingi pool tundi saime olla, siis ajas turva välja, et nad panevad putka kinni. Jälle välja. Kuna lõppsiht on suht soojal maal, siis ega suusariideid selga ei pannud. Lõpuks saime aru, et seda tellitud bussi siiski ei tule ja viimane tramm seisab peatuses, ootab väljumist (see juhtus pühapäeval, 4.01.2015 kl poole 8 paiku õhtul). Sõitsime trammiga kesklinna (piletita muidugi). Ja sealt taksodega edasi. Päris hea tunne oli lõpuks sooja saada grrrr... Hommikul äratus 4.30, väike hommikunäks ja transfeeriga lennujaama. Erilisi probleeme polnud, ainult, et küsiti tagasilennu pileteid, mida meil polnud. Mina sain ära rääkida, sest mul on, Olla abiga, mingi paber, mis peaks tõendama, et ma ei kavatse Ameerikasse jääda. Osal seltskonnast seda polnud ja neid lennukisse ei lastud. Lõpuks said vist sama paberi maili peale ja see aitas neid viimasel hetkel lennukile. Lennukis magasin of course. Oslo lennujaamas ootasime 7h järgmist lendu. Kes magas, kes kirjutas blogi, kes sõi, kes jõi, kes tegi kõiki neid tegevusi. Krdi telefon ei leia mul levi ja internet ei tööta aga ega ma telefoni ei süüdistagi eks vist jääb endal mõistusest puudu, et kuidas seda kasutada. Kuigi mul on igasugu roamingud ja interneti piletid tellitud. Telefon ei ole süüdi aga esimesel võimalusel vahetan välja. Hea, et lennujaamades on vaba wifi ja isegi elektrit saab tarbida, nii et kogu FB postitused jm käib läbi arvuti.
Pärast pikka ootamist saabus lõpuks meie lennu aeg, mis loomulikult veel edasi lükati. Õnneks mitte palju. Lend kestis mingi 10 tundi aga ... kuna me lendasime ajas tagasi, siis jõudsime kohale kell 8 õhtul (pühap). Lennukis pakutakse, teiste jutu järgi, pika lennu puhul, ka süüa aga miskipärast seekord mitte. Kuid meil oli ainulaadne võimalus ise osta. Mugav oli see, et said kõik asjad ekraanilt tellida ja maksta. Samuti sai filme vaadata. 
Ameerika tollist ja kontrollist läbisaamine läks viperusteta, kehalist ülevaatust ei tehtud.
Ja siis sai lõpuks välja värske õhu kätte. Oo Ameerika ... Päris äge, mis siis, et ainult Fort Laudardale ( linna nimi, mis midagi ei ütle) ja mis siis, et pimedas aga palme nägin ikka. See selleks. Emotsioonid olid sellised, et need kes on Ameerikasse sattunud, need teavad ja need kes ei ole sattunud aga unistavad need saavad ka aru. Äge!
Ok! Sealt edasi sõitsime bussiga Cape Canaverale hotelli. Ja mitu tundi sõit kestis? Kes kiirelt viitsib kaarti vaadata, see võib umbes arvutada. Neli fucking tundi. Ma mõtlesin, et kui selle reisiga minus midagi muud ei muutu, siis oma ilusa prinkis pepu istusin ma küll lapikuks. Ok, vähemalt olen soojal maal. Hahahaa! Kohale jõudsime kl 2 öösel kohaliku aja järgi. Sealt edasisõitmiseks, pidime minema laeva. See on seesama kruiisilaev, mida me ümber ehitame. Täiega elukas, maailmas 5s või midagi. Laevale jõudsime vist kell 2 päeval. Vist ütlen sellepärast, et nüüd on juba reede, oleme mitu päeva tegutsend ja mul on päevad täiega sassis. Aga mulle see meeldib. 
Ok. Laev väljus sadamast järgmise päeva lõuna aeg ja jõudis sihtpunkti kell 12 öösel, kohaliku aja järgi. Sihtkoht Freeport Bahama. 
Nii ma Bahamale saingi! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar