neljapäev, 15. jaanuar 2015

Töö

Objekt. Kruiisilaeva ööklubist, restorani köögi elektripaigaldise ehitamine. Vanast ööklubist tehti restoran. Meie tegime siis köögi elektritöid. Demonteerisime vanade seadmete, valgustuse jm ühendused, vedasime uued kaablid ja ühendasime uued seadmed. Kogu ülejäänud töö tegi üks teine tiim, ehk et seinad, põrandad, laed, seadmed.

Pean siinkohal tunnistama, loodan, et minu tiimikaaslased seda ei loe, et ma ei ole varem elektritöid teinud, va pirni vahetamine, mõne lambi ühendamine jm pisividinad. Küll olen olnud nn projektijuht  2 maja ehitamises, kus projektide, sh elektriprojekti, koostamine ja elluviimine on minu teha olnud, kuid teostus oli teiste teha. Sellepärast julgesin ka selle töö vastu võtta.
Võibolla mõned, minu jaoks huvitavamad seigad. Kui te kujutate endale ette ühte korralikku kruiisilaeva. Antud juhul siis Freedom of the Seas, mis on maailmas suuruselt 5 vist (ei tea ja väga ei huvita). Me pidime vedama ühe kaabli laeva keskelt kaks korrust altpoolt sinna oma nn boksi. Kaabel ei tohi ju muidugi näha jääda. St, et tuli lagi lahti võtta, kaabel vedada läbi kahe korruse ja läbi mitme seina, sinna kuhu vaja ja siis uuesti lagi kinni panna. Pikemalt ei viitsi seletada, et enne kui lae uuesti kokku paned, siis tuleb kaabel kinnitada, mitte, et see niisama kuskil lae peal lohiseb ja et mitu nn komisjoni käib enne vaatamas, kas töö on õigesti tehtud. Seal ikka väga laiska panna ei saanud, sest töö kontrolliti mitu korda üle, enne kui vastu võeti. Selles mõttes ikka korralik värk. "Retsept".
Töötasin päevases vahetuses. Tööpäev oli 12h, mõni päev ka 14h. Ja selle aja jooksul ei olnud meil ühtegi vaba päeva. 21 päeva jutti. Nii et nii elektrikutöö kui ka selline pikk töökuu on minu jaoks esmakordne. Ei tea küll kuidas ma nii vanaks olen elanud ja tööd tegemata hakkama saanud. Kuigi ega eelmine töökoht palju lihtsam ei olnud, vaata, et isegi väsitavam.
See, mis ma eelmises postituses oma telefonist kirjutasin, sai nüüd järje. Tel läks lõplikult lukku ja pidin uue muretsema, kõik numbrid ja asjad jäid sinna. Teenis hästi, tegi oma töö ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar