neljapäev, 29. detsember 2016

Jaanuar - veebruar. Bahama.

Bahama 14.01 – 7.02.2016 ja puhkus Eestis kuni 21.02.2016

Eelmisest 2015 aastast pool, juuli kuni detsember töötasin ja
elasin Jaapanis. Sellest olen ka kirjutanud. Sel 2016 aastal algas töö 14. Jaanuaril lennuga Bahamale. Seega oleks nagu alguses tagasi olnud, sest just Bahamale lendamisega sai see töö ja blogi alguse. Põhimõtteliselt dejavu, kes pole lugenud, lugege esimesi postitusi ja kõik on suht sama. Sarnane laev, sarnane eluolu ja töö.
Siin viimastel aastatel on palju dejavusid olnud, just isiklikus elus, seega esimene mõte oli kas aasta 2015 tõesti kordub? Mõtlesin seda hirmuga, sest seal oli asju mida ei tahaks, et elus korduks. Lõpuks võib öelda, et tegelikult ei kordunud, seega hirm oli asjata. Kuna sain aastavahetusel kolm nädalat puhata ja perega olla, siis lollusteks aega ei jäänud ja kogu see aeg läks töö ja magamise tähe all.

Eestisse tagasi jõudsin veebruari teisel nädalal. Kodus sain olla kaks nädalat ja siis uuele objektile või õigemini vanale. Kohe lähemalt. Tavaliselt koju jõudes kulub ca esimene nädal aklimatiseerumisele. Kuidas see välja näeb? Tihti jõuan lennujaamast koju kuskil pool kolm öösel. Kuna olen lendamisest, istumisest, ootamisest väsinud, siis ega und ei tule ju. Võite mind uskuda kui terve aasta jagu blogisid läbi loete. Ja see kestab terve nädal, aklimatiseerumine. Öösel oled üleval ja pool päevast magad. Olen proovinud erinevaid asju, et saada siinse ajavööndi režiimi tagasi aga ... alati alles nädala pärast saad rütmi. Võibolla. Alati pole see ka garanteeritud. Ja ma olen proovinud erinevaid asju. Mediteerimist, unemuusikat, töötamist, unerohtusid, alkoholi, unerohtusid ja alkoholi koos, olen proovinud end väsitada füüsiliselt, spordiga. Ehk et siis esimene nädal kulub magamisele ja magamatusele ja järgmine nädal saab midagi ette võtta. Võibolla. See võis ka see kaks nädalat olla, kus ei õnnestunudki aklimatiseeruda. Seega magamata ja sassis omadega. Puhkusest ja puhkamisest väga midagi välja ei tulnud. lihtsalt olin selle aja kodus ja ei teinud väga erilist midagi.Järgmine postitus on raudselt põnevam, sest tundsin end nagu kodus ja õnneks oli ka vaba aega, et teha huvitavaid asju. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar